Afgørende
Dialog

 


 

Fundamentet for adfærd og forandring

Skab en sund high-performance kultur

Velfungerende teams og organisationer kan måles på tiden fra, at problemer identificeres, til de tages op og diskuteres. 

Og du kan kun diskutere problemerne, hvis der er  psykologisk tryghed.

Denne evne afspejles direkte i virksomhedernes resultater og er oplagt at træne som bl.a. en fundamental del af enhver lederudvikling.

Kernen i sunde high-performance organisationer er, at medarbejderne har evnen og den psykologiske tryghed til at tage de afgørende dialoger om problemerne.

Når I ikke opnår de resultater, I ønsker, er det sandsynligt, at de afgørende dialoger ikke er blevet taget eller er taget dårligt. 


Ikon_sort_bøger

+8 MIO
bøger solgt

Ikon_sort_mennesker

+2,7 MIO
mennesker undervist

Ikon_sort_globus

22 SPROG
i 170 lande

Ikon_sort_trofæ

7 ÅR I TRÆK 
som Top20 Leadership Training Company


Crucical conversations computer

Bedre resultater og relationer

Implementér Afgørende Dialog i jeres organisation og lær at tage de sværeste samtaler og få bedre resultater og trivsel - herunder hvordan man adresserer meget følsomme emner, hvordan man siger fra uden at skabe fjender og hvordan man kan være uenig med en chef, kunde eller leverandør.

Når I ikke opnår de resultater, som I ønsker, er det meget sandsynligt, at disse afgørende dialoger er blevet håndteret dårligt, eller slet ikke blevet taget.

Download kursusbeskrivelse

Skal vi tage en uforpligtende samtale? Kontakt os her


Ikon_skabtryghed_rød

SKAB TRYGHED

Lær, hvordan man trygt kan tage selv de sværeste samtaler. Når mennesker føler sig trygge i dialogen, deler de meningsfulde indsigter om vigtige emner.

Ikon_persondertaler_rød

TA' ET HVILKET SOM HELST EMNE OP

Lær, hvordan man taler med alle om stort set alt. Lær at være overbevisende, men ikke anmassende, når der er uenigheder og meget på spil.

Ikon_uenighedtildialog_rød

VEND UENIGHED TIL DIALOG

Lær, hvordan man vender uenighed til dialog og konflikt til samarbejde i stedet for at ryge op i det røde felt eller bare helt klappe i.

Effektiv læring i et fleksibelt format

Afgørende Dialog lærer dig 8 stærke færdigheder. Uanset om træningen foregår live-online eller live in-person, lærer deltagerne færdighederne gennem undervisning, refleksion, øvelser og coaching.

 

 

Learning options 0.1
COLOURBOX35413918-komprimeret

Dialog skaber resultater

Afgørende Dialog vælges igen og igen af virksomheder over hele verden. Over 2 mio. mennesker, 300 af Fortune 500 virksomheder og 600 af Forbes 2000 virksomheder er trænet og har skabt forbedringer i blandt andet produktivitet, trivsel, kvalitet, sikkerhed og performance.

PRODUKTIVITET

Case telekom: 93% forbedring i produktivitet og 10-15% forbedring i kvalitet, tid og omk.

KVALITET

Case produktion: 50% kvalitetsforbedring.

Case sundhed: øgede compliance i forretningskritisk område fra 60% til 90% på to mdr.

OMKOSTNINGSBESPARELSE

Case telekom: Reduktion på 30% af de samlede faktureringsomk. og to-cifret mill.besparelse på kundeservice

FORANDRING OG TRIVSEL

Case telekom: Øgede medarbejdertilfredsheden med 20%, beholdt nøglemedarbejdere gennem en massiv nedskæring/omlægning.

Case produktion: 15% stigning i omsætning pr. medarbejder og indtjeningen fulgte med.

Case uddannelse: 70% stigning i ledernes evne til at skabe resultater.

SAMARBEJDE / SILO-OPDELING

Case ejendom: eliminerede magtbaser og grænser mellem afdelinger.

 

Er der noget du gerne vil høre mere om? 

Eller er du klar til at gå i gang med det samme? Uanset hvad din situation er, så er du velkommen til at kontakte os her til en uforpligtende samtale. 

Nyhedsbrev VitalSmarts Iphone
Crucial Conversations 2

EN NEW YORK TIMES BESTSELLER

AFGØRENDE DIALOG (CRUCIAL CONVERSATIONS)

En New York Times business bestseller, der har transformeret organisationer og ændret måden millioner af mennesker kommunikerer. Med mere end 4 millioner eksemplarer solgt, giver denne bog – nu i sin anden udgave – værktøjerne til at forberede sig på vigtige samtaler, forvandle vrede og sårede følelser til en stærk dialog og gøre det sikkert at tale med alle om næsten alt.

 

Læs første kapitel